Deze week worden de trainingen hervat en zullen de tijdelijke kleedkamers in gebruik worden genomen. Vanuit het bestuur vragen wij jullie begrip voor de lastige situatie waarin we ons de maanden tot mei/juni zullen bevinden. De Gemeente heeft 2 tijdelijke portable cabins geplaatst. 1 waarin 2 teamkleedkamers aanwezig zijn en 1 cabin met 2 scheidsrechtersruimten. De teamkleedkamers hebben we genummerd 1 en 2. Kleedruimte 3 is gereserveerd voor de scheidsrechters. We hebben een schema voor de komende maanden opgesteld.
Dag | Tijd | Team | Kleedkamer |
Dinsdag | 20.00 – 22.00 | Zondag 1 | 1 |
19.30 – 21.00 | Zondag 2 | 2 | |
Woensdag | 19.30 – 21.00 | Zondag Vr. 1 | 1 |
Zaterdag Vr. 1 | 1 | ||
21.00 – 22.30 | Zaterdag 2 | 2 | |
Zaterdag 4 | 2 | ||
Donderdag | 19.30 – 21.00 | Zaterdag 3 | 2 |
Zaterdag 5 | 2 | ||
21.00 – 22.30 | Zondag 1 | 1 | |
Zaterdag | DMC | 1 | |
Gasten | 2 | ||
Zondag | DMC | 1 | |
Gasten | 2 |
Er wordt veel verantwoordelijkheid van jullie gevraagd.
- Veeg na afloop de kleedkamer altijd schoon met een bezem
- Zorg altijd dat als je als laatste de kleedkamers verlaat je de verlichting uit doet;
- Luister of je soms water hoort lopen, check dit of meldt dit aan de bar/bestuur;
- Check of er geen kleedkamersleutel is blijven hangen;
- Sluit de voordeur van de portacabin, de kleedkamerdeuren moeten open blijven;
- Breng de sleutel naar de kantine, geef hem af aan de bar;
- Meld schade of andere onvolkomenheden direct aan het bestuur.
- Heren gebruiken het herentoilet, Dames gebruiken het damestoilet!
- Houdt het gebouw schoon!